Zaprawa Triflex do powierzchni betonowych i asfaltowych
Wewnątrzzakładowe drogi komunikacyjne są wystawione na stałe obciążenia mechaniczne oraz wpływ czynników atmosferycznych. Z czasem w nawierzchniach betonowych i asfaltowych powstają pęknięcia i wyrwy. Wnikanie wilgoci oraz wahania temperatur sprawiają, że wyboje, ubytki krawędziowe czy pęknięcia ulegają dalszemu pogłębieniu. Za pomocą zapraw naprawczych Triflex można w profesjonalny sposób rozwiązać ten problem. W przeciwieństwie do tradycyjnych produktów, rozwiązania Triflex są trwałe i wyjątkowo szybkie w wykonaniu, a nawierzchnia staje się w pełni obciążalna już po 45 minutach. To inwestycja, która się opłaca!

Triflex Easy Repair Set Asphalt umożliwia trwałą naprawę ubytków w nawierzchni asfaltowej o głębokości min. 5 mm
Uszkodzone drogi nie tylko odstraszają swoim zaniedbanym wyglądem. Stanowią także źródło licznych zagrożeń dla pracowników zakładu oraz prowadzą do zużycia pojazdów i uszkodzenia transportowanych towarów. W przypadku niewielkich zleceń, wielu wykonawców z góry odmawia realizacji napraw, a nierzadko są one odsuwane w czasie i bardzo drogie. Zaprawy naprawcze Triflex pozwalają na wielorakie zastosowanie i przyczyniają się do długofalowego zwiększenia bezpieczeństwa pracy.

Triflex Repair Set Concrete doskonale nadaje się do napraw ubytków betonu o głębokości min. 5 mm

Zaprawa zalewowa Triflex Cryl przeznaczona jest do drobnych napraw, takich jak np. dopasowanie powierzchni wokół wpustów ściekowych
Profesjonalna renowacja wykonana samodzielnie
Zaprawy naprawcze Triflex składają się z wysokiej jakości zapraw modyfikowanych tworzywem sztucznym oraz żywicy bazowej. Te dostosowane do siebie składniki są dostarczane w formie zestawu, a przed zastosowaniem należy je jedynie wymieszać kielnią. Nie wymagają one użycia kotła do bitumu ani specjalistycznych narzędzi. Wystarczy wymieszać, nanieść i gotowe! Naprawa ubytków może zostać przeprowadzona przez personel własny klienta i nie wymaga angażowania dodatkowej pomocy z zewnątrz. Atutem zapraw naprawczych Triflex jest ponadto szybki czas utwardzania. Po upływie ok. 45 minut zyskują one pełną obciążalność mechaniczną, co pozwala uniknąć przerw w pracy oraz przestojów. Zapewnia to nie tylko oszczędność czasu, lecz także znaczną redukcję kosztów. Kolejną zaletą zapraw naprawczych Triflex jest możliwość stosowania zimą w temp. do 0°C. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i ciągłym ulepszeniom, zaprawy naprawcze Triflex zostały zoptymalizowane pod kątem bezpieczeństwa stosowania.

Triflex Cryl R 238 umożliwia nieskomplikowaną i szybką naprawę szczelin roboczych o szerokości min. 10 mm

Triflex Cryl R 239 to produkt odpowiedni szczególnie do wąskich szczelin roboczych, pęknięć oraz pętli indukcyjnych o szerokości min. 5 mm
Różnorodne obszary zastosowania
Triflex oferuje rozwiązania precyzyjnie dostosowane do rodzaju podłoża i obszaru zastosowania: od zalewania i wypełniania wybojów i szczelin, poprzez klejenie elementów organizacji ruchu drogowego i sygnalizacji świetlnej, po reprofilowanie betonu w przypadku ubytków krawędziowych, krawężników oraz pęknięć. Do napraw ubytków w nawierzchniach asfaltowych i betonowych o głębokości powyżej 5 mm, Triflex opracował zestawy Triflex Easy Repair Set Asphalt oraz Triflex Easy Repair Set Concrete. Niewielkie naprawy oraz wypełnienia pustych przestrzeni, związane np. z wpasowaniem studzienek, wpustów ściekowych i rynien, można wykonać za pomocą zaprawy zalewowej Triflex Cryl, przeznaczonej do uniwersalnego zastosowania z betonem i asfaltem. Szerokie szczeliny robocze o szerokości powyżej 10 mm mogą być naprawiane przy użyciu Triflex Cryl R 238, natomiast szczeliny robocze i pęknięcia o szerokości min. 5 mm za pomocą Triflex Cryl R 239. Triflex posiada w swojej ofercie wszystkie niezbędne materiały, które dostarczane są niezwłocznie po wpływie zamówienia.
Na podstawie materiałów firmy Triflex
Źródło: Dachy, nr 9 (165) 2013
Data publikacji: 2013-09-20
CZYTAJ WIĘCEJ
Uszczelnienie dachu za pomocą Triflex ProDetail
Przylegający do profili
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz | > Zaloguj się |
ZOBACZ TAKŻE
Co pod pokrycie, cz. 1
Grafit i łuski
Elektronarzędzia do zgrzewania na dachu płaskim
Z teczki biegłego, cz. 3
Efektywność w budownictwie Membrany Tyvek
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Geometria w praktyce, cz. 2. Dach czterospadowy i kopertowy
Błędy w układaniu folii paroizolacyjnych
Obciążenie dachów wiatrem w świetle nowej normy, cz. 1
Stropodachy płaskie z odwodnieniem wewnętrznym, cz. 2
Historyczne ciesielskie konstrukcje dachowe. Propozycja systematyki i uporządkowania terminologii, cz. 6
Geometria w praktyce, cz. 1. Dach pulpitowy i dwuspadowy
Kominy - zmora inwestora i dekarza, cz. 2. Kominy systemowe
Odwodnienia zewnętrzne dachów o pokryciu bitumicznym, cz. 2
Obciążenie dachów wiatrem w świetle nowej normy, cz. 2*
Materiały do terminologii więźb dachowych - podstawowe pojęcia, cz. 2
Co pod pokrycie, cz. 1
Z teczki biegłego, cz. 19
Zalecenia Techniczne. Okapy
Błędy projektowe w konstrukcjach dachów drewnianych i ich skutki , cz. 1
Papy bitumiczne - ich rodzaje i zastosowanie
Z teczki biegłego, cz. 15
Anatomia okapu, cz. 2. Elementy, funkcje, rozwiązania
Stropodachy płaskie z odwodnieniem wewnętrznym cz. 1*
Obróbki blacharskie na dachach krytych blachą płaską. Detale
Rozważania o dachach, cz. 2. Trzeci wymiar Pitagorasa i sinus z cosinusem
Taśmy do obróbek kominów
Dachy - wymagania bezpieczeństwa pożarowego
Historyczne ciesielskie konstrukcje dachowe. Propozycja systematyki i uporządkowania terminologii, cz. 5
Dlaczego dachówka? Cz. 2 Dachówka czy blachodachówka?
Anatomia okapu, cz. 1. Dwa rozwiązania