Isover Marką Wysokiej Reputacji - PremiumBrand
Reputacja marki odgrywa bardzo ważną rolę przy wyborze produktu czy usługi przez klienta. Jej podstawą jest zaufanie, którym ankietowani biorący udział w badaniu PremiumBrand obdarzyli Isover, wskazując go marką Wysokiej Reputacji.

Znaczenie reputacji wzrasta, ponieważ ludzie oczekują od ulubionych marek głębszych wartości związanych z etyką działania, profesjonalną obsługą czy wrażliwością ekologiczną. W badaniu PremiumBrand 2012, przeprowadzonym po raz pierwszy na grupie specjalistów rynku budowlanego, Isover otrzymał wysoki wynik, świadczący o głębokim zaufaniu do tej marki. Ocenę reputacji w badaniu przeprowadzono w oparciu o następujące aspekty: „trwały”, „godny polecenia”, „warty swojej ceny”, „funkcjonalny”.
Reputacja jest podstawowym kryterium branym pod uwagę przy wyborze produktów naszej marki. W odróżnieniu od „wizerunku” skupionego na jej charakterystyce, „reputacja” jest zawsze powiązana z oceną. Uważnie słuchamy i dopasowujemy wszelkie działania do oczekiwań naszych Klientów. Pozytywna opinia ludzi używających naszych produktów stanowi dla nas ogromne wyróżnienie. Jednocześnie potwierdza właściwy kierunek rozwoju naszej marki – mówi Olga Mazurek, kierownik marki i komunikacji oraz rzecznik prasowy Isover – Długofalowe budowanie reputacji Isover polega na trwałym zaangażowaniu w projekty dotyczące energooszczędności i propagujące ekologiczne postawy. Proekologiczne inicjatywy marki w Polsce dotyczą m.in. udziału w projekcie „Klimat i Energia” organizacji WWF Polska. Ponadto w 2012 roku, kiedy gliwicka siedziba firmy została poddana modernizacji, spełniającej najbardziej restrykcyjne wymogi dotyczące energooszczędności, Isover został partnerem Programu Komisji Europejskiej „GreenBuilding”.
Projekt PremiumBrand od 2006 roku bada reputację marek wśród konsumentów i otoczenia biznesowego. Certyfikaty VII edycji badania wręczono markom i firmom wysokiej reputacji 11 lipca, podczas gali w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki.
Źródło: Dachy, nr 8 (152) 2012
Data publikacji: 2012-08-17
CZYTAJ WIĘCEJ
XVI Klub ISOVER za nami
ISOVER nagrodził najbardziej efektywną gminę w Polsce
RENOVER - nowy system renowacji poddaszy marki ISOVER
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz | > Zaloguj się |
ZOBACZ TAKŻE
IFD Fakro Ski World Cup
WA-BiS "Fair Play"
...i WA-BiS na targach Batimat 2009
Tyvek i Energain pod Mount Everest
Budmat Diamentem
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Geometria w praktyce, cz. 2. Dach czterospadowy i kopertowy
Błędy w układaniu folii paroizolacyjnych
Obciążenie dachów wiatrem w świetle nowej normy, cz. 1
Stropodachy płaskie z odwodnieniem wewnętrznym, cz. 2
Historyczne ciesielskie konstrukcje dachowe. Propozycja systematyki i uporządkowania terminologii, cz. 6
Geometria w praktyce, cz. 1. Dach pulpitowy i dwuspadowy
Kominy - zmora inwestora i dekarza, cz. 2. Kominy systemowe
Odwodnienia zewnętrzne dachów o pokryciu bitumicznym, cz. 2
Obciążenie dachów wiatrem w świetle nowej normy, cz. 2*
Materiały do terminologii więźb dachowych - podstawowe pojęcia, cz. 2
Co pod pokrycie, cz. 1
Z teczki biegłego, cz. 19
Zalecenia Techniczne. Okapy
Błędy projektowe w konstrukcjach dachów drewnianych i ich skutki , cz. 1
Papy bitumiczne - ich rodzaje i zastosowanie
Z teczki biegłego, cz. 15
Anatomia okapu, cz. 2. Elementy, funkcje, rozwiązania
Stropodachy płaskie z odwodnieniem wewnętrznym cz. 1*
Obróbki blacharskie na dachach krytych blachą płaską. Detale
Rozważania o dachach, cz. 2. Trzeci wymiar Pitagorasa i sinus z cosinusem
Taśmy do obróbek kominów
Dachy - wymagania bezpieczeństwa pożarowego
Historyczne ciesielskie konstrukcje dachowe. Propozycja systematyki i uporządkowania terminologii, cz. 5
Anatomia okapu, cz. 1. Dwa rozwiązania
Dlaczego dachówka? Cz. 2 Dachówka czy blachodachówka?