Strona główna | PrzeglądIsola: 20 lat bezwarunkowej gwarancji

Isola: 20 lat bezwarunkowej gwarancji

Norweski producent Isola, którego szeroki asortyment małoformatowych produktów do dachów skośnych jest znany polskiemu klientowi, dołącza do swojej oferty 20-letnią gwarancję systemową na gonty bitumiczne dla konkretnych obiektów.
Firma Isola chce w ten sposób zapewnić wykonawcom i inwestorom jeszcze większe bezpieczeństwo. Nową gwarancję systemową można otrzymać dodatkowo do już posiadanej 15-letniej gwarancji standardowej.

W warunkach zaostrzającej się konkurencji coraz więcej wyjątków i ograniczeń jest zapisywanych drobnym drukiem. Przyrzeczenia udzielenia gwarancji o nadzwyczajnie długim okresie obowiązywania częstokroć okazują się być niestety czczymi obietnicami. Przykładem tego są tak zwane gwarancje „degresywne”, które czasami udzielane są na okres 25 lub 30 lat. Trzeba pamiętać o tym, że w ich przypadku wartość świadczenia gwarancyjnego maleje z roku na rok.

W firmie Isola jest inaczej. Oto co na ten temat mówi Margit Maurer, odpowiadająca w Isoli za dystrybucję i marketing na rynku niemieckim: W przypadkach uznanych reklamacji pokrywamy nie tylko koszt materiałów niezbędnych do naprawy oraz koszty usunięcia materiałów podlegających reklamacji, lecz również rekompensujemy wydatki związane z robocizną. Powyższe świadczenia wynikające z naszej deklaracji gwarancyjnej przysługują w pełnym zakresie przez cały 20-letni okres obowiązywania gwarancji od momentu produkcji i bez dodatkowych warunków.

Gwarancja przysługuje jednak tylko w przypadku, gdy wszystkie istotne elementy dachu bitumicznego są produktami oryginalnymi, wyprodukowanymi przez firmę Isola. Membrana podkładowa, właściwe dachówki okapowe i kalenicowe, membrana koszowa oraz różne wywietrzniki dachowe Isola tworzą razem ze sprawdzonymi gontami bitumicznymi Isola niezawodny system uszczelniający dach, na którego działanie i odporność na deszcz producent gwarantuje na okres 20 lat.

Dokument z nową gwarancją systemową wykonawcy otrzymają wyłącznie i bezpośrednio w firmie Isola. Bez większych problemów mogą oni wypełnić wniosek w Internecie. Już po kilku dniach otrzymają pocztą dokument gwarancyjny. Podpisem i pieczątką firmową można następnie dostosować dokument do konkretnego przypadku i przekazać go klientowi.

Źródło: Dachy, nr 9 (141) 2011

CZYTAJ WIĘCEJ

Isola w Berlinie
Isola w sezonie 2010
Panel ekspertów Isola



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się