Galeco wyróżnione Laurem Dekady 2004-2014
Wrzesień 2014 to miesiąc przyznawania nagród z okazji 10-lecia konkursu Laur Klienta/Konsumenta. Uroczysta gala uhonorowania laureatów odbyła się 22 września 2014r. w Teatrze Palladium w Warszawie. Wśród wyróżnionych marek znalazło się Galeco, odbierając zaszczytny tytuł Laur Dekady 2004-2014. O szansach i zagrożeniach na rynku budowlanym oraz o wyróżnieniu dla firmy rozmawiano z Tomaszem Piotrowskim Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu Galeco.

Co dla firmy z branży budowlanej oznacza odebranie nagrody laur dekady 2004-2014?

Branża budowlana przeżywała w ostatnim czasie kryzys. Jak Galeco odnalazło się w tej niełatwej rynkowej rzeczywistości?
Tomasz Piotrowski: Nie jest pustym frazesem stwierdzenie, że w firmie uważnie nasłuchujemy sygnałów płynących z rynku i staramy się spełniać oczekiwania klientów. Ciągle pracujemy nad nowymi produktami, zgodnie z wyznaczoną przez Prezesa Zarządu - Szczepana Buryło - strategią "ucieczki do przodu". Dlatego też dbając o najwyższy poziom oferowanych produktów, jednocześnie poszerzamy ofertę handlową. W ostatnich latach do oferty wprowadziliśmy przełomowy na rynku System Galeco Bezokapowy, w tym roku wdrożyliśmy system podbitki Galeco Decor drugiej generacji, natomiast w 2015 r. r również przewidujemy nowe i ciekawe rozwiązania produktowe, które zaprezentujemy na Targach Budma w Poznaniu. Ta strategia, w połączeniu z przewidywalnością w polityce sprzedażowej i profesjonalnym zespołem handlowym, pozwala firmie osiągać wzrosty, pomimo niewątpliwego spowolnienia w branży budowlanej.
Branża budowlana to przez ostatnie lata okres wzlotów i upadków. Jakie są prognozy na przyszłość? Jakie szanse? Jakie zagrożenia?
Tomasz Piotrowski: Staramy się zawsze z uśmiechem spoglądać w przyszłość. Wierzę, że mądra strategia marketingowa może zapewnić stały wzrost sprzedaży. Jednocześnie trzeba nieustannie nasłuchiwać sygnałów rynkowych. Niewątpliwymi barierami są ciągle niskie wskaźniki w budownictwie - ilość pozwoleń na budowę, ilość rozpoczętych budów czy ilość nowo udzielanych kredytów hipotecznych. Jednak nawet na kurczącym się rynku, można zwiększać sprzedaż, dzięki wsłuchiwaniu się w potrzeby Klientów, realizacji innowacyjnych i niestandardowych rozwiązań, tym samym przejmując udziały konkurentów.
Niewątpliwą szansą na przyszłość jest ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań produktowych i marketingowych. Rynek to ciągły ruch. Oczekiwania klientów, ewoluujące trendy w architekturze, ale też zmiany w zasobności inwestorów zmieniają się z roku na rok. Uważne badanie rynku i, co najważniejsze, wyciąganie i wdrażanie odpowiednich wniosków, powinny zapewnić długofalowy i stabilny rozwój. Ważna jest też pokora wobec rynku i klienta. Niejedna globalna marka przestała istnieć przez przekonanie o własnej doskonałości. Z pokorą, ale też dużym optymizmem spoglądam w przyszłość.
Jakie produkty Galeco cieszyły się największym zainteresowaniem w ostatnim czasie?
Tomasz Piotrowski: Portfel produktów Galeco, zgodnie z Macierzą BCG, jest zdywersyfikowany. Niewątpliwą gwiazdą jest dla nas system Galeco STAL, który mimo pojawiających się wciąż konkurentów i nieudolnych prób naśladowania, cieszy się ogromnym zaufaniem klientów.
Ponad oczekiwania rozwija się również system podsufitowy Galeco Decor, którego drugą generację wprowadziliśmy do oferty w tym roku. Atrakcyjna cena, łatwy montaż oraz odporność na warunki atmosferyczne to z pewnością największe atuty tego systemu.
Patrząc w przyszłość, intensywnie pracujemy nad rozwojem sprzedaży systemu Galeco Bezokapowy, który dzięki zastosowaniu "niewidocznej" rynny i rury spustowej oraz możliwości zastosowania systemu do nowoczesnych brył budynków, już cieszy się dużym uznaniem wśród architektów i projektantów.
Plany Galeco na przyszłość?
Tomasz Piotrowski: Zbliżający się rok 2015 na pewno będzie obfitował w wiele ciekawych wydarzeń dedykowanych zarówno naszym bezpośrednim klientom czyli dekarzom i hurtownikom, ale także inwestorom. W planach mamy m. in. przeprowadzenie praktycznych szkoleń dla wykonawców i architektów, ale także zorganizowanie webinariów w atrakcyjnej formie multimedialnej.
Ponadto sezon budowlany 2015 rozpoczniemy od udziału w Międzynarodowych Targach Budma w Poznaniu, gdzie zaprezentujemy nowości produktowe Galeco, które z pewnością pozytywnie zaskoczą naszych klientów. W tym momencie nasz zespół odpowiedzialny za rozwój produktu jest już na ukończeniu prac związanych z planowanymi premierami produktowymi na 2015 r., ale wciąż pozostaje to naszą tajemnicą handlową, którą wyjawimy niebawem.
W zbliżającym się roku wciąż chcemy promować sprzedaż systemu Galeco Decor, a także pozostałe systemy rynnowe.
Niezmiennie ambitnie chcemy też rozwijać sprzedaż eksportową na rynkach Europy Wschodniej i Południowej, a także m. in. w Turcji i w Kanadzie, potwierdzając, że polski produkt, polskiego producenta wykonany polską pracą, może z powodzeniem zdobywać zaufanie zagranicznych kontrahentów.
Źródło i zdjęcie: Galeco
Data publikacji: 2014-10-02
CZYTAJ WIĘCEJ
Galeco STAL 135 - rynny dla domów jednorodzinnych
Na nietypowe konstrukcje: regulowany narożnik Galeco 135 mm
Profil skandynawski czy kontynentalny? Podpowiada firma Galeco...
Podsufitka Galeco DECOR - trwałość na lata
Galeco: 100% PL - polski producent z europejskimi sukcesami
System rynnowy Galeco STAL 150 - nowe oblicze produktu
System Bezokapowy Galeco - nieszablonowe rozwiązania rynnowe
Jesienno-zimowe pogotowie rynnowe
Galeco radzi jak odzyskać wodę deszczową z rynien
Myślisz rynna, widzisz innowacje. Rynny bezokapowe oraz łańcuchy zamiast odpływów
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz | > Zaloguj się |
ZOBACZ TAKŻE
Warsztaty RHEINZINK Tour 2009/2010 - Podsumowanie
Jak to na Mistrzostwach było?
Budma 2008
Ogólnopolski Salon Dekarski
Opolskie Stowarzyszenie Dekarzy, Blacharzy i Cieśli. Skąd przychodzimy
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Geometria w praktyce, cz. 2. Dach czterospadowy i kopertowy
Błędy w układaniu folii paroizolacyjnych
Obciążenie dachów wiatrem w świetle nowej normy, cz. 1
Stropodachy płaskie z odwodnieniem wewnętrznym, cz. 2
Historyczne ciesielskie konstrukcje dachowe. Propozycja systematyki i uporządkowania terminologii, cz. 6
Geometria w praktyce, cz. 1. Dach pulpitowy i dwuspadowy
Kominy - zmora inwestora i dekarza, cz. 2. Kominy systemowe
Odwodnienia zewnętrzne dachów o pokryciu bitumicznym, cz. 2
Obciążenie dachów wiatrem w świetle nowej normy, cz. 2*
Materiały do terminologii więźb dachowych - podstawowe pojęcia, cz. 2
Co pod pokrycie, cz. 1
Z teczki biegłego, cz. 19
Zalecenia Techniczne. Okapy
Błędy projektowe w konstrukcjach dachów drewnianych i ich skutki , cz. 1
Papy bitumiczne - ich rodzaje i zastosowanie
Z teczki biegłego, cz. 15
Anatomia okapu, cz. 2. Elementy, funkcje, rozwiązania
Stropodachy płaskie z odwodnieniem wewnętrznym cz. 1*
Obróbki blacharskie na dachach krytych blachą płaską. Detale
Rozważania o dachach, cz. 2. Trzeci wymiar Pitagorasa i sinus z cosinusem
Taśmy do obróbek kominów
Dachy - wymagania bezpieczeństwa pożarowego
Historyczne ciesielskie konstrukcje dachowe. Propozycja systematyki i uporządkowania terminologii, cz. 5
Dlaczego dachówka? Cz. 2 Dachówka czy blachodachówka?
Anatomia okapu, cz. 1. Dwa rozwiązania